Grywalizacja jest nowoczesnym narzędziem wykorzystywanym chętnie przez firmy na całym świecie. Promowanie nowych produktów, czy też marki w oparciu o grywalizację przynosi (w większości wypadków) pozytywne efekty związane ze wzrostem sprzedaży, czy też zaistnieniem w świadomości masowego odbiorcy. Jak się okazuje grywalizacja może zostać również wykorzystana do promowania bezpieczeństwa, czego najlepszym przykładem jest Dumb Ways to Die. Dumb Ways to Die to kampania na rzecz podniesienie bezpieczeństwa osób korzystających z infrastruktury k…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków