Grywalizacja aplikacji komputerowych i mobilnych stanowi istotny dodatkowy czynnik wspomagający ich wielofunkcyjne użytkowanie, utrzymujący lojalność i zaangażowanie klientów oraz będący sprawdzonym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów.  Dropbox jest doskonałym przykładem aplikacji użytkowej, która została wyposażona w system grywalizacyjny, jednocześnie otrzymując wiele wyróżnień i nagród jak Crunchie Award w 2009 roku za najlepszą aplikację internetową, nagrodę periodyku Macworld oraz nominacje do Webby Award i Mac Design Aw…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków