Kampania ?The Pepperhood?, przeprowadzona na rzecz marki napojów gazowanych Dr Pepper, została w 2012 r. nagrodzona w konkursie Marketing Society?s Awards for Excellence w kategorii Social Media Marketing. Jest to świetny przykład pokazujący w jaki sposób włączenie gier w działania social media może wydatnie podnieść poziom sympatii klientów względem marki, nakłaniać ludzi do spróbowania czegoś, czego wcześniej nie próbowali oraz zwiększyć sprzedaż. Punktem wyjścia w planowaniu kampanii był fakt, że młodzi ludzie uwielbiają grać w gry online…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków