mobile - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Jak wynika z najnowszego raportu portalu eMarketer.com („Mobie App Marketing: 10 Tactics Used by Successful App Marketers”), liczba ściągnięć aplikacji mobilnych w 2017 r. będzie dwukrotnie wyższa niż w 2013 r. W zeszłym roku liczba downloadów na całym świecie wyniosła ok. 80 miliardów, a w 2017 r. ma to być ok. 160 miliardów.

Użytkownicy najczęściej poszukują nowych aplikacji:

  • przeglądając app store (55%),
  • sprawdzając to, co polecili im znajomi i rodzina (35%),
  • wypróbowując aplikacje dostępne na odwiedzanych za pomocą telefonu stronach (20%),
  • kierując się rekomendacjami znalezionymi w social mediach (18%),
  • sprawdzając reklamy wyświetlające się w telefonie (10%),
  • instalująć aplikacje ze stron odwiedzanych przez komputer/laptop (8%),
  • kierując się informacjami z gazet i magazynów (5%).


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl