Okazuje się, że najlepiej zarabia się na wykorzystywaniu ludzkich uczuć i wzbudzaniu emocji. Reklama często podpiera się licznymi teoriami psychologicznymi, z części z nich z powodzeniem może skorzystać także grywalizacja. Swoje trzy grosze dorzuciła do reklamy oczywiście psychoanaliza. To właśnie jej zawdzięczamy atrakcyjne  nagie ciała w reklamach. Według niej przyjemne doznania sprawiają, że chętniej podejmujemy sugerowane i powiązane z nimi działania. Ponadto widok nagiego atrakcyjnego ciała może przyczynić się do zakupu reklamowaneg…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków