Badania konsumenckie mają na celu dostosowywanie produktu do potrzeb klientów. Czy zawsze jednak badania te mają dużą wartość i na ich podstawie można wyciągać wiążące wnioski? Okazuje się, że nie zawsze. Czy klienci świadomie kłamią w badaniach konsumenckich? Przecież byłoby to działanie zupełnie pozbawione logiki! Tak w istocie jest – konsumenci w ankietach nie tyle kłamią, co mijają się z prawdą. Ale najczęściej nie robią tego celowo. Wynika to z tego, że sami nie są do końca świadomi swoich motywacji. Zaangażowanie w kłamstwo Klien…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków