W ostatnich kilku latach marketerzy coraz większą uwagę poświęcają sferze ?digital? w kontekście jej wpływu na kreowanie decyzji nabywców podczas ich ścieżki zakupowej.  Na wstępie zaznaczmy, że w kontekście niniejszego artykułu, ścieżkę zakupową rozumiemy w ujęciu szerszym, nie jako ścieżkę nabywcy w sklepie, ale jako cały proces decyzyjny realizowany przez nabywcę od momentu powstania potrzeby zakupowej, poprzez wybór miejsca zakupu, poszukiwanie produktów, wybór produktu i wreszcie jego zakup i konsumpcję. Z naszych obserwacji wynika,…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków