dhl - grywalizacjaDHL jest ogromną firmą przewozową, która może poszczycić się gigantyczną flotą przewozową i wielką liczbą pracowników na całym świecie. Według DHL, właśnie te aspekty sprawiają, że firma ta jest liderem, który działa szybciej niż konkurenci. Tradycyjne reklamy mające na celu poinformowanie o tym klientów byłyby według ekspertów z DHL zbyt ekspensywne, dlatego też wykorzystali nietypowy zabieg.

Ogromne paczki z napisem ? DHL IS FASTER (DHL jest szybszy) zostały oklejone specjalną przezroczystą folią zmieniającą kolor na czarny po jej ochłodzeniu. Przygotowane paczki zostały zmrożone, a następnie? nadane za pomocą konkurencyjnych firm takich jak UPS, TNT i DPD (akcja miała miejsce w Niemczech). Niczego niepodejrzewający kurierzy przyjmowali paczki, które miały być dostarczone do trudnych do znalezienia miejskich lokacji, a następnie po wyjęciu ich (i rozmrożeniu) doznawali zaskoczenia. Ogromne hasło reklamowe na paczkach niesionych lub przewożonych na wózkach przez kurierów wzbudzało zainteresowanie i uśmiechy wśród przechodniów na ruchliwych ulicach.

Akcja DHL ? Trojan Mailing osiągnęła ogromny sukces ? jedynie jeden z kurierów okleił niecodzienne pudło taśmą uniemożliwiającą odczytanie przesłania DHL.

)


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl