Jednym z ciekawszych przykładów wdrożenia rowiązań grywalizacyjnych w celu zwiększenia zaangażowania uczestników jest program przygotowany przez firmę BigDoor jako wsparcie pierwszej konferencji ?Dell World?, która odbyła się w dniach 12-14 października 2011 r. w Austin (Teksas, USA) i była zatytułowana ?Unlocking Innovation in the Virtual Era?. Na konferencję zjechało się ok. 1.200 osób, w większości klientów firmy, których zamiarem było przedyskutowanie najnowszych trendów technologicznych, w tym wirtualizację i cloud computing. Główn…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków