Producenci chipsów Fantastic Delites wespół z lokalnym oddziałem agencji reklamowej BBDO udowodnili, że potrafią opracowywać nietypowe kampanie promocyjne bazujące na grywalizacji. W projekcie Delite-o-Matic, zadaniem graczy było więc monotonne naciskanie przycisku, składanie pokłonów maszynie vendingowej, czy wykonywanie tanecznych akrobacji. Nagrodą za trud i uchodzące za poniżające zachowania (korzenie się przed automatem z przekąskami), były darmowe paczki chipsów. Składanie pokłonów maszynie z Fantastic Delites nie było jednak szc…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków