Marka Dekoral kontynuuje swoją akcję „Kolorowa Polska„. Tym razem sprawdza nie tylko, jakie są ulubione kolory Polków, ale też czy umiemy je ze sobą łączyć. 

W tym celu producent farb uruchomił konkurs, który polegać ma na stworzeniu najlepszej aranżacji kolorystycznej. Pod nazwą „Metamorfozy” kryje się między innymi aplikacja, która umożliwia wykonanie konkursowej pracy. Trzeba zrobić sobie zdjęcie, a następnie pomysłowo wkomponować swoją postać w wizualizację zaaranżowanego wnętrza.

Grywalizacja- dekoral

Nagrodą w zmaganiach jest podwójna metamorfoza – osoby ze zdjęcia i jej lokalu, przeprowadzona przez profesjonalistów.

Wprawdzie nie można powiedzieć, żeby projekt ten miał coś wspólnego z grywalizacją – w żaden sposób nie wpływa trwale na zachowanie uczestników, ale jest kreatywny i ciekawy, a tego typu akcji na naszym rynku wciąż brakuje. Poza zwiększeniem świadomości marki może przynieść inne, wymierne korzyści. Może Polacy nauczą się przy okazji, jak komponować ze sobą poszczególne kolory, dzięki czemu nasze przedmieścia przestaną straszyć pstrymi fasadami domów z otworami okiennymi pomalowanymi na najbardziej niedorzeczny z dostępnych kolorów?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl