radość - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Wiele firm jest prowadzonych przez osoby wyłącznie skupione na dochodach. Koncentrowanie się wyłącznie na dochodach może jednak w pewnym momencie obrócić się przeciwko nam, ponieważ przestaniemy dostrzegać to, co jest najważniejsze w prowadzeniu firmy. Najważniejsze jest to, aby mieć korzystny wpływ na życie innych ludzi. Dlatego powinieneś zadawać sobie co jakiś czas pytanie, czy twoja marka niesie jakąś wartość w życiu innych osób.

Jeśli twoja firma będzie w stanie nieść ciężar stałego polepszania życia innych w wybranej dziedzinie, wówczas twoja marka będzie odnosiła coraz większe sukcesy. Powodem takiego zjawiska jest to, że ludzie potrafią wyszukać i docenić te firmy, które starają się mieć dobry wpływ na życie swoich klientów.

Pamiętaj, żeby werbalizować, że posiadasz to, czego inni potrzebują i przedstawiać pozytywne wartości twojej firmy. Możesz robić to w kontekście konkretnych produktów i usług lub zaznaczać to przy okazji mówienia o historii twojej firmy. Bądź dla swoich klientów i myśl o ich potrzebach. Nawiązuj dialog, nie bądź zamknięty. Dopuszczaj innych do głosu i bierz pod uwagę to, co mają do powiedzenia. Dzięki temu twoja firma będzie się udoskonalać, a grono twoich klientów będzie się stopniowo poszerzać.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl