koniczynka - grywalizacja

rgbstock.com / weewillyd

Co sprawia, że niektóre oferty sprzedażowe pozostają niezauważone i klienci nie są nimi zainteresowani, a obok niektórych trudno przejść obojętnie? Dobra oferta jest swego rodzaju przynętą, która odniesie sukces, gdy będzie atrakcyjnie przedstawiona zainteresowanym klientom. W skrócie przedstawimy cztery strategie oferty nie do odrzucenia.

1. Odróżnij się od konkurencji

Wprowadź produkt lub pomysł, który jest inny, nowy lub lepszy od pozostałych.

2. Wspomnij o oszczędnościach, które można uzyskać dzięki twojej ofercie

Często prosta matematyka towarzysząca twojej ofercie sprzedażowej, dzięki której wykażesz, że jest ona szczególnie warta uwagi przez wzgląd na możliwość zaoszczędzenia pieniędzy przez klientów sprawia, że decydują się oni na skorzystanie z twoich produktów lub usług.

3. Wzmocnij swoją propozycję sprzedażową dodatkową zachętą w postaci bonusu lub darmowego upominku

Niewielki dodatek, który jest niewiele wart w przeliczeniu na fundusze, a wzbogaci twoją ofertę, będzie bodźcem do skorzystania z twoich produktów lub usług.

4. Wykreuj poczucie konieczności dokonania pilnej transakcji

Pilne transakcje, które czas ważności upłynie tego samego dnia, albo w bardzo nieodległym czasie lub bezpłatny czas próbny na wykorzystanie usług, który pokaże klientom możliwości oferty sprzedażowej będzie bez wątpienia dodatkową zachętą.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl