limonka - grywalizacja

rgbstock.com / bewiki

Czterdzieści dziewięć procent marketerów otwiera otrzymane wiadomości mailowe i odpowiada na nie podczas spotkań firmowych, mówią wyniki badania. Na tym nie koniec. Dowiedziono także, że trzydzieści procent marketerów decyduje się na otwieranie i czytanie wiadomości SMSowych. Sprawdzono także, że osiemnaście procent z nich odbierało podczas spotkań firmowych telefony i prowadziło rozmowy telefoniczne, a piętnaście procent badanych nie miało oporów, aby komunikować się z wybranymi osobami za pomocą mediów społecznościowych, w chwili gdy uczestniczyli w spotkaniu.

Badanie przeprowadzone zostało przez firmę Pure360 na terenie Wielkiej Brytanii. Abi Jacks, dyrektor do spraw marketingu w Pure360 powiedział, że: ?Nasze badanie demonstruje jak bardzo marketerzy, jak kraj długi i szeroki, znajdują się pod presją czasu. Wraz z rozwiązaniami technologicznymi, które wdzierają się do spotkań w coraz większym stopniu, marketerzy powinni dać sobie więcej przestrzeni na kreatywność.

Abi Jacks dodał również, że ?Te statystyki pokazują również, jak dużą wartość przykłada się do e-maili w miejscu pracy.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl