SXC.hu / kikashi Badanie przeprowadzone przez dostawcę oprogramowania służącego do zarządzania contentem, firmę Curata, pokazało, że 59% amerykańskich marketerów wyda w 2014 r. na content marketing więcej niż w dotychczas, a 39% – zamierza zwiększyć inwestycje na curated content. Curated marketing został uznany przez większość uczestników badania za wyjątkowo skuteczne narzędzie, które efektywnie wsparło ich wysiłki służące zwiększeniu widoczności marki, poprawie SEO, oraz podwyższeniu zaangażowania klientów. Enterprise Gam…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków