come as you are - grywalizacjaMcDonald?s stara się uchodzić za markę, której produkty dostarczają radości i zadowolenia ludziom na całym świecie. Kultowe kanapki, zabawki dodawane do posiłków, czy postaci klowna i grupy jego przyjaciół, kreskówki i gry wideo to jedne ze składowych tej ?misji?. Oprócz nich amerykański gigant inwestuje również w outdoorowe kampanie, jak na przykład paryski projekt Come As You Are (wydarzenie współtworzone z Euro RSCG BETC w roku 2012).

Come As You Are składał się z dużej konstrukcji ustawionej na jednym z paryskich placów. Na jednej ze ścian wyświetlano kolażowe podobizny fanów sieci, na drugiej wizerunki te na bieżąco naklejano i zdejmowano tworząc bardziej tradycyjną ?wycinankę?. Kluczowym elementem Come As You Are było urządzenie znajdujące się wewnątrz konstrukcji ? pozwalało ono na wybór jednego z trzech miejsc, które ?zajmował? gracz oraz wykonanie zabawnego zdjęcia, które było następnie wmontowywane w wybrane przez użytkownika miejsce.

Powstające kolaże przysparzały wiele radości zgromadzonym, którzy ochoczo je fotografowali oraz uczestniczyli w zabawie. Część zdjęć została wydrukowana i realnie naklejana przez zespół obsługujący obiekt, co pozwoliło na pozostawienie trwałego śladu w przestrzeni miejskiej (reklama).


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl