coke zero - grywalizacjaCoke Zero, posiadający 5,8 milionów fanów oraz 130.000 użytkowników śledzących posty marki, z okazji nadchodzących świąt stworzyli grywalizowane narzędzie do generowania spersonalizowanych swetrów świątecznych o nazwie Coke Zero Sweater Generator. W pierwszych 36 godzinach zostało wygenerowanych 18 tysięcy swetrów (zgodnie z danymi udostępnionymi przez Bobbiego Olivera, starszego managera marki w Coke Zero).

Zabawa w tworzenie własnego brzydkiego świątecznego swetra opiera się na możliwości wyboru jego stylu, koloru, wzoru, grafiki, czy tła. Gdy zaprojektowany sweter spełnia oczekiwania uczestnika zabawy, należy następnie udostępnić go przez Facebook, Twitter lub adres e-mail. Ukończone projekty swetrów są wystawione w galerii na stronie oficjalnej Generatora, gdzie konsumenci zachęcani są do głosowania na swoje faworyty. 1 grudnia sto swetrów, na które oddane zostanie najwięcej głosów, zostaną wyprodukowane i dostarczone do swoich właścicieli przez Coke Zero.

Promowanie kampanii reklamowej Sweater Generator oprócz zachęcania fanów do śledzenia #sweatergenerator na Twitterze, opiera się na płatnych postach na Facebooku i Twitterze oraz partnerstwie ze stroną internetową z filmami komediowymi Funny or Die.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl