coca-cola roll - grywalizacjaNowoczesny świat, w którym żyjemy zbudowany jest z przytłaczającej ilości betonowych konstrukcji. Zielone parki i skwery co rusz zamieniane są na nowe place parkingowe, miejsca pod budynki powstające na potrzeby potężnych korporacji, czy obiekty handlowe. Ludzie niezmienne potrzebują jednak kontaktu z naturą i zielenią, która pozytywnie wpływa między innymi na leczenie depresji, czy wypalenia zawodowego.

W celu przełamania szarości amerykański gigant ? Coca-Cola Company, w kilku dużych światowych metropoliach przeprowadził wzruszającą kampanię – Coca-Cola Roll Out Happiness. Na wybranych placach znajdujących się pomiędzy ogromnymi wieżowcami pojawił się oldschoolowy samochód Coca-Coli ciągnący za sobą maszynę, która rozwijała z rolek prawdziwą trawę. Po rozwinięciu trawiastych dywanów, postawiono na nich drzewa oraz automaty vendingowe z flagowym napojem koncernu.

W celu otrzymania darmowej butelki Coca-Coli wystarczyło zdjąć buty. Początkowo wprowadzało to ludzi w zadziwienie lub konsternację, jednak po chwili na trawiastym skwerze zaroiło się od ludzi, którzy ochoczo dotykali stopami podłoża. Powrót do natury i nawiązanie z nią kontaktu w tak zurbanizowanym środowisku dla wielu uczestników zabawy był źródłem wzruszeń i radości.
Oprócz darmowej Coca-Coli uczestnicy Coca-Cola Roll Out Happiness mogli znaleźć służące zabawie gadżety z logo amerykańskiego koncernu, które sprytnie rozwieszono na drzewach. Chwili spędzone na trawie, zabawie z psem, puszczaniu latawca, czy rzutach dyskiem z pewnością pozostaną w pamięci uczestników eventu na długo.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl