Coca-Cola Move to the Beat - grywalizacjaCoca-Cola Move to the Beat to kampania promocyjna Coca-Cola Company, która miała miejsce z okazji letnich Igrzysk Olimpijskich rozgrywających się w 2012 w Londynie. Jedną z części składowych kampanii oprócz reklam, piosenek, automatów vendingowych, czy murali był automat ustawiony w jednym z londyńskich kin.

Kampania miała na celu wyzwolenie radości i promowanie sportu. Najłatwiej oczywiście tak szczytne idee wcielić w życie poprzez zabawę. Automat Coca-Cola Move to the Beat znajdujący się w kinie oferował kinomaniakom możliwość wygrania atrakcyjnych, losowych nagród właśnie poprzez udział w zabawie. W celu wzięcia udziału w kompetycji gracz musiał wejść na specjalnie zorganizowaną do tego celu scenę i wykonać porywający taniec. Dopuszczalne były duety i większe grupy tancerzy, którzy za swe występy byli nagradzani rakietami do tenisa, składanymi basenami, piłkami, czy ogromnymi workami popcornu. Nagrody oraz butelki z Coca-Colą pojawiały się na przygotowanym postumencie, który był zasłonięty przed graczami i zgromadzoną publiką.

Najbardziej wyróżniający się z graczy (kobieta w średnim wieku, zakochana para) za swe zgodne z rytmem popisy otrzymali wielką niespodziankę w postaci wyjątkowych, vipowskich karnetów na Igrzyska Olimpijskie. Jak na Coca-Cola Co. przystało wskazaniu tych śmiałków towarzyszył występ miniaturowej orkiestry, odziane w czerwień kobiety i konfetti.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl