invisible_machine - grywalizacjaCoca-Cola Company zaskakuje nas na każdym kroku, czego dowodzi tegoroczny walentynkowy projekt zrealizowany przez amerykańskiego giganta wespół z agencją reklamową C-Section. Coca-Cola Invisible Vending Machine to niezwykle efektowny projekt skierowany do par. Automat vendingowy powstały w ramach tej kampanii został sprytnie ukryty przed przechodniami. Jedynie, gdy mijała go para aktywował się rozbłyskając ferią kolorów.

Gdy zdumieni ludzie zatrzymywali się przed nim Coca-Cola Invisible Vending Machine prosił ich o podanie swych imion, a następnie wyświetlał animacje z eksplodującymi sercami i walentynkowymi motywami. Po kilkunastu sekundach automat serwował zaskoczonym ludziom puszki kultowej Coca-Coli, na których widniały ich imiona. W trakcie pokazu walentynkowych iluminacji radosne pary przytulały się i okazywały radość. Co istotne automat był aktywny tylko gdy zatrzymywały się przed nimi dwie osoby ? jeśli jedna z nich minęła automat gasł on i nie wyświetlał efektownego pokazu.

Wielu internautów skrytykowało Coca-Cola Invisible Vending Machine za dyskryminację osób samotnych i wywoływanie w nich fali smutku, jednak nie przeszkodziło to filmowi promującemu akcję w staniu się prawdziwym viralowym hitem Internetu.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl