marki - grywalizacjaRaport ?The Youth 100? przeprowadzony przez Voxburner, Thinkhouse i The Student Room zapytał ponad dwa i pół tysiąca młodych ludzi w wieku od 18 do 24 lat by ocenili 250 marek pod względem tego, czy je kochają, lubią, nie lubią, nienawidzą lub nie mają wobec nich żadnych uczuć. Badanie miało na celu ustalenie tego, co przekonuje młodych ludzi do przywiązywania się do marek.

Marki, które były oceniane najlepiej i wobec których młodzi ludzie żywili najlepsze uczucia cechowały się kilkoma podstawowymi przymiotami. Wszystkie te marki wyróżniało to, że były one w stanie ułatwić życie, sprawić żeby było ciekawsze i weselsze albo pozwolić na zaoszczędzenie pieniędzy. Na szczycie rankingu stu najlepszych marek plasuje się zatem Youtube, za nim wyróżnić można Amazon, Google oraz BBC. Wyżej wymienione kryteria okazały się najważniejszymi dla młodych ludzi.

?Marki z dwoma funkcjami jak użyteczność oraz umożliwienie oszczędzenia pieniędzy są fundamentalnie ważne w życiu młodych ludzi każdego dnia, więc konsekwencją tego jest rozwinięcie silnego związku z nimi,? powiedział Luke Mitchell, dyrektor firmy badawczej Voxburner.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl