management - grywalizacja

SXC.hu / poooow

Zanim media społecznościowe zaczęły odgrywać tak dużą rolę dla biznesu prowadzonego w Internecie, dużą popularnością cieszył się SEO i SEM marketing, ponieważ był postrzegany jako najważniejszy czynnik w zwiększaniu zasięgu prowadzonej działalności oraz w rozwijaniu sprzedaży. Obecnie nowym trendem jest jednak taktyka, która obejmuje działanie zarówno na polu Google, ale także i social media. Ciągłe odświeżanie kontentu strony, nowe publikacje, aktualizacje, i przykładanie wagi do jakości treści są ważne dla marketingu społecznościowego tak samo jak miejsce strony w wyszukiwaniach.

CMS (Content Management Systems) jest nieprzecenionym elementem strategii marketingu społecznościowego. Z softwarem przeznaczonym do pracy z CMS, marki są w stanie z łatwością zarządzać i egzekwować wpisywanie treści na blogach, aktualizować strony internetowe, oraz organizować przepływ informacji. W przeszłości aktualizowanie firmowego bloga, postowanie nowego wideo dotyczącego działania przedsiębiorstwa czy nowych zdjęć wymagało obecności informatyków. Obecnie, ze znajomością CMS, każdy posiadający wiedzę na temat jego obsługi może samodzielnie aktualizować i edytować kontent.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl