Przykład działań promujących ?Club Psych? w prosty a zarazem przejrzysty sposób pokazuje jak wielkim wsparciem może być grywalizacja w przypadku działań promocyjnych i marketingowych. ?Club Psych? to serial opowiadający o dwóch detektywach stosujących niekonwencjonalne metody rozwiązywania spraw. Zadaniem programu grywalizacyjnego, wdrożonego na stronie WWW serialu, było oczywiście zwiększenie oglądalności strony i aktywności jej użytkowników ? a co za tym idzie, wzrost przychodów z reklam. Mechanizmy grywalizacyjne zastosowane na stronie i…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków