Connect - grywalizacjaW maju br. firma Clear Channel Outdoor wprowadzi w Polsce, pod nazwą City Connect, mobilną interaktywną platformę reklam zewnętrznych. Sieć obejmie 2.000 nośników wyposażonych w czytniki NFC/QR. Jest to sieć o zasięgu globalnym i zgodnie z zapowiedziami będzie dysponowała 75.000 obiektami wyposażonymi w moduły  NFC (komunikacji bliskiego zasięgu) i czytniki kodów QR, a także opcji SMS dostępnej w Ameryce Łacińskiej.

Ideą tego typu reklamy jest natychmiastowe przekierowanie konsumenta do treści zamieszczonych w Sieci np.: strony WWW, kuponów zniżkowych, zakupu biletów, podpowiedzi nt. pobliskich atrakcji, konkursów, rejestracji, zamówienia bezpłatnych próbek itp.

Obecnie platforma działa w Belgii, Finlandii, Holandii, Irlandii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Natomiast do końca I połowy 2014 r. planowane jest uruchomienie jej również w Brazylii, Danii, Estonii, Hiszpanii, Meksyku, Peru, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, USA, Francji, Włoszech oraz na Litwie i Łotwie.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl