Jak przekonać ludzi, aby przestali podróżować samochodami po zatłoczonej i zakorkowanej metropolii w Anglii i doprowadzić do sytuacji, że ilość smogu w mieście ulegnie zmniejszeniu? Wystarczy namówić ich do używania metra. Jak z kolei sprawić, aby więcej ludzi korzystało z miejskich, publicznych środków transportu? I jak spowodować, aby klienci metra wydawali jeszcze więcej pieniędzy na jego usługi? Odpowiedź Londyńczyków brzmi Chromaroma. Londyńscy przedstawiciele komunikacji miejskiej, a w szczególności linii metra, wpadli na ciekaw…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków