mobile advertising - grywalizacjaReklamodwastwo ukierunkowane na technologie komórkowe i tablety przyciąga coraz większą liczbę firm, oczekujących dzięki jego wykorzystaniu na wzrost zysków. Marketerzy z 300 najbardziej znanych amerykańskich przedsiębiorstw inwestują coraz większe fundusze w reklamodawstwo mobilne, a budżety przeznaczane na tę gałąź marketingu wzrosły o 142% od 2011 roku do 2013. Ponad 33% firm ulokowało w reklamie mobilnej powyżej 300 tysięcy dolarów, co w porównaniu z 2011 rokiem daje aż 24% wzrostu w tej dziedzinie. 16% firm wydało powyżej 500 tysięcy dolarów na marketing mobilny, co w porównaniu z 2011 rokiem stanowi nową i unikalną wartość funduszy.

?Reklamodawcy widzą coraz większą wartość w technologii mobilnej, dlatego są skłonni lokować większe kwoty z części funduszy przeznaczonej na marketing. Zwiększenie się tych budżetów wynika ze wzrastającej liczby użytkowników smartfonów i tabletów. Marketerzy muszą być na czasie co do trendów technologicznych, niezależnie od tego, z czego aktualnie korzystają ich klienci? powiedział Joe Laszlo, Senior Director z IAB.

Reklamy na stronach mobilnych mają najwyższy w tym roku stopień użytkowania plasujący się na 70%, reklamy bannerowe używane są przez 49% firm, a wiadomości na telefony komórkowe ? przez 41%.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl