Badania wskazują, że w 2014 roku firmy planują zwiększyć wydatki na kampanie reklamowe w social media. Nie jest jednak tak, że wystarczy zrobić cokolwiek, aby odnieść sukces i stworzyć skuteczną kampanię społecznościową. Muszą intensywnie nadrabiać teraz straty te firmy, które nie zdecydowały się na obecność w social media. Problem wynika stąd, że klienci coraz częściej wykorzystują tego typu media do wyrażania swojej opinii ? jeśli nie mają odpowiedniego bodźca w postaci dobrze zaakcentowanej obecności marki w mediach społecznościowych,…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków