Przemyślany, dobrze zorganizowany tweet to niesamowicie skuteczne narzędzie reklamy o globalnym zasięgu. Dowodem na to jest chociażby akcja Samsunga z Oskarowej gali i słynne zdjęcie wrzucone przez Ellen De Generes. Twitter w Wielkiej Brytanii postanowił ułatwić marketerom tworzenie takich właśnie udanych akcji. W tym celu od 14 kwietnia do ich dyspozycji oddano specjalny interaktywny kalendarz, który ma ułatwić marketerom wpisanie szczególnych wydarzeń (takich jak np. wspomniana gala oskarowa) w kampanię marki i dyskusję wokół niej. #OwnTheMoment Pl…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków