Wielkie koncerny samochodowe nie są kojarzone z proekologicznymi postawami. Samochody elektryczne lub hybrydowe nadal pozostają skromnym marginesem w zalewie pojawiających się rokrocznie nowych. ?tradycyjnych? modeli. Sprawienie, by zwykłe auta były bardziej przyjazne środowisku jest jednak możliwe. Postawienie na aspekt prośrodowiskowy stało się jedną ze składowych kampanii promocyjnej Volkswagena, który postawił na BlueMotion Technologies. Dzięki zastosowaniu odpowiednich komponentów i opatentowanych technologii samochody z tym znakiem umo…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków