BlueCalypso - grywalizacja

Deweloper zajmujący się cyfrowymi innowacjami, produktami i usługami związanymi z własnością intelektualną wdraża DashTAGG, który został okrzyknięty oficjalną mobilną platformą grywalizacyjną dla nowojorskiego Ad Tech, największego wydarzenia roku dla cyfrowego marketingu. DashTAGG jest mobilną grą społecznościową opartą na wykorzystaniu tagów, gdzie gracze fotografują się nawzajem po to, by zdobyć punkty i wygrywać nagrody.

?Grywalizacja stała się coraz bardziej istotną gałęzią marek, angażującą ich klientów,? mówi dyrektor do spraw marketingu Ad Tech, Nicol Buraglio. ?Na Ad Tech 2013 w Nowym Jorku będziemy prowadzili naszą własną grę z wykorzystaniem aplikacji DashTAGG. Planujemy stworzyć rozgłos poprzez zaproszenie uczestników Ad Tech by wchodzili we wzajemną interakcję i angażowali się w wydarzenia i działalność wystawców. DashTAGG łączy w sobie zarówno fizyczną jak i cyfrową partycypację zapewniając maksymalne zaangażowanie uczestniczących, i wierzymy, że urozmaici doświadczenie Ad Tech dla wszystkich.?

Bill Ogle, CEO Blue Calypso powiedział, że wdrożenie DashTAGG na Ad Tech w Nowym Jorku ma na celu zdobycie dostępu do ponad dziewięciu tysięcy specjalistów do spraw marketingu i nowych technologii.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl