SXC.hu / triffe Badanie opublikowane w Journal of Interactive Marketing potwierdza przypuszczenia reklamodawców, że aplikacje mobilne mogą być bardzo znaczących i jednym z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych. Według badania, aplikacje mobilne generują zainteresowanie produktami lub usługami oraz tworzą pozytywne uczucia dla ich sponsorów. Wszystkie aplikacje były efektywne, ale te które dostarczały informacje lub stanowiły narzędzia były najlepiej odbierane przez użytkowników i wytwarzały stałą koneksję pomiędzy nimi a marką. We…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków