SCX.hu / asifthebes Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Andersa Gustafssonaa, Pera Kristenssona i Larsa Witella słuchanie potrzeb klientów w momencie wprowadzania radykalnie nowego produktu lub usługi jest błędem. Badanie miało za zadanie dowiedzenie się, jak można komunikować się w sposób optymalny z klientami aby osiągnąć pomyślnie zakończony rozwój nowych produktów i usług. Badacze przeprowadzili sondaż wśród 334 managerów, którzy mieli doświadczenie w innowacjach, dzięki którym powstawały nowe produkty i usług…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków