SXC.hu / Ambrozjo Konsumenci są bardziej skłonni zakupić produkty, jeśli wcześniej przyciągnęły ich uwagę, a jednocześnie mniej skłonni kupić towary, które wcześniej zostały przez nich ignorowane, dowodzi badanie opublikowane w ?Journal of Consumer Research.? ?W powszechnym przekonaniu istnieje przypuszczenie, że konsumenci wybierają zazwyczaj takie produkty, które posiadają dla kupujących je największą wartość. Jednak wcześniejsze zastanowienie nad zakupem danego produktu i świadomość jego istnienia ułatwia dopuszczenie później…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków