rgbstock.com / xymonau Firma badawcza Millward Brown ogłosiła, że zakres swoich usług wzbogaca o metodologię facial coding (kodowanie mimiki twarzy respondentów). Jest to pionierskie narzędzie do testowania reklam, które zwiększa możliwości optymalizacji tworzonych reklam. Technologia facial coding Affdex firmy Affectiva została przez Millward Brown wprowadzona jako standardowe rozwiązanie w ramach badania ilościowego Link, do którego zostanie dołączona automatyczna klasyfikacja reakcji obserwowanych w mimice twarzy respondentów w poszczegól…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków