jabłko - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Apple zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według Interbrand, kończąc w ten sposób trzynastoletnią kadencję Coca-Coli plasującej się wcześniej na szczycie. Tym razem Coca-Cola uplasowała się na trzecim miejscu, zaraz po Google, wyprzedzając tym samym zarówno IBM i Microsoft, mieszczących się w pierwszej piątce. Taki stan rzeczy wywołany został nieznacznym wzrostem Coca-Coli w postaci 2%, w porównaniu z dwudziestoośmioprocentowym wzrostem Apple i trzydziestoczteroprocentowym wzrostem Google. Ważnym czynnikiem okazała się także innowacyjność Apple.

?Znajdowanie rzeczywistych problemów, rozwiązywanie ich i powtarzanie tego procesu jest kluczem. Co więcej, oczekujemy od takich marek postępu, i jesteśmy sfrustrowani, gdy on się nie pojawia,? powiedział Nirm Shanbhag dla Interbrand. ?Marki zmieniają nasze życie ? nie tylko za pomocą swoich produktów, ale także poprzez etos. To dlatego Apple plasuje się teraz na pierwszym miejscu,? dodał Jez Frampton, światowy CEO Interbrand.

Wartość marki Apple to obecnie 98,3 miliardów dolarów, a Google odpowiednio 93,2 miliardów. Wartość marki Coca-Cola to 79,2 miliardów dolarów, IBM ? 78,8 miliardów.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl