aldo - grywalizacjaAldo to kanadyjska korporacja posiadająca międzynarodową sieć sklepów obuwniczych. W minionym roku firma przygotowała ciekawą zabawę dla fanów swoich produktów. W ramach kampanii wiosna-lato na stronie Aldo pojawiła się interaktywna zabawa ? Aldo Shoe Paradise. Miłośnicy obuwia tej marki mogli stworzyć swego wirtualnego awatara, którym poruszać mieli się obuwniczym raju. Po wyborze płci awatara gracz obejmował pełną kontrolę nad męskimi lub żeńskimi nogami. Na torze przygotowanym przez Aldo znajdowały się buty z promowanej kolekcji. Zadaniem gracza było zebranie ich wszystkich (animacja przymierzania) oraz unikanie podstępnie rozmieszczonych przeszkód (skórki bananów) i zdobywanie wodnych lodów, za które otrzymywał dodatkowe sekundy.

Jeśli graczowi udawało się przejść tor przeszkód i zebrać wszystkie porozrzucane modele butów w określonym czasie, otrzymywał on kupon rabatowy umożliwiający 15 procentową zniżkę na zakup realnego obuwia. W wypadku przegranej pojawiało się koło ratunkowe w postaci możliwości skorzystania z Facebooka, Twittera lub maila. Jeśli gracz podzielił się wiadomością o Aldo Shoe Paradise ze swymi znajomymi otrzymywał dodatkowe trzy minuty w grze, co pozwolić miało na wykonanie zadania i otrzymanie upragnionego rabatu.

Dodatkową atrakcja zabawy była możliwość zdobycia trzech minutowych bezpłatnych zakupów w stacjonarnym sklepie Aldo. Zasady dodatkowej gry były proste ? chwyć tyle par butów Aldo ile tylko zdołasz, a otrzymasz je za darmo.

Akcję przeprowadzono w Wielkiej Brytanii, USA i – co oczywiste ? w Kanadzie.

ALDO Shoe Paradise from VITRO VIDEOS on Vimeo.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl