adUniverse_2014 - grywalizacja

Grywalizacja 24.pl, patron mediowy wydarzenia, zaprasza na konferencję adUniverse 2014/update, która odbędzie się  9 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. To już II edycja wydarzenia poświęconego interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej.

Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy rynkowej, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

Co nowego w adUniverse 2014/update?

  • lepsze pogrupowanie prezentacji ułatwiające migrację po między salami prelekcyjnymi;
  • pogłębione tematy w stosunku do poprzedniej edycji oraz zupełnie nowe prezentacje;
  • dodatkowy keyspeaker;
  • lepszy networking.

adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie całego ekosystemu reklamy interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.

Kto powinien wziąć udział w adUniverse 2014/update?

  • CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline;
  • wydawcy oraz właściciele serwisów online;
  • przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych;
  • pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach;
  • mediaplanerzy;
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży;
  • kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej;
  • specjaliści ds. wsparcia sprzedaży;
  • przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
    osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji;
  • właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
    kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce;
  • dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online;
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital

Więcej informacji na stronie konferencji http://2014update.aduniverse.pl/

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl