addroll - grywalizacjaFirma AdRoll zajmująca się retargetowaniem ogłosiła, że osiągnęła zysk w wysokości stu milionów dolarów, generując średnio dziesięciokrotny zwrot w następującej po jej aktywności sprzedaży za każdego dolara wydanego przez jej klientów. Platforma AdRoll utrzymuje, że z jej usług korzysta więcej niż 10 tysięcy klientów ze 100 krajów i rozszerza obecnie swoją działalność do 300 pracowników w przeciągu tego roku.

Retargetowanie polega na identyfikacji potencjalnych klientów, którzy odwiedzili dany sklep internetowy, ale nie kupili niczego, po to, aby wyświetlić im reklamę tego samego miejsca w celu nakłonienia ich do zakupu. ?Rozpoczęliśmy działalność w 2009 roku i od tej pory odnotowujemy systematyczny wzrost. Rośniemy o około 400% na rok,? powiedział CEO Aaron Bell. Dzięki AdRoll retargetowanie stało się zabiegiem popularnie stosowanym, a obecnie coraz częściej łączy się je z aplikowaniem do Facebooka w dział wiadomości.

?Obserwujemy, że retargetowanie stosowane jest do miejsc powiązanych z kontentem wideo i technologiami mobilnymi, a zanim się obejrzymy, będzie także stosowane w telewizji i radio,? dodaje Bell. ?Wszystkie tradycyjne sposoby reklamowania mają zostać programowane, co oznacza, że reklama zostanie spersonalizowana.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl