e-mail - grywalizacja

rgbstock.com / xymonau

Nowe badanie przeprowadzone przez Pure360, specjalistów od e-mailingu i SMS, jednoznacznie podaje: niemalże wszystkie, bo aż dziewięćdziesiąt sześć procent kampanii mailingowych, które zostają wysłane pomiędzy północą a 7 rano nigdy nie zostaje przeczytanych. Jak zatem poprawnie organizować kampanie z udziałem reklamy mailowej? Kiedy jest najlepsza pora na wysłanie wiadomości, która zwiększy szanse, że zostanie ona przeczytana?

Te kampanie które odnoszą największy sukces nie są inicjowane w godzinach porannych, ale w późnych godzinach popołudniowych. Najlepiej wysyłać maile reklamowe pomiędzy piątą a szóstą po południu, podają specjaliści z Pure360. Ponad 26 procent maili marketingowych wysłanych o tej porze zostaje odczytana.

Badanie wskazuje także, jaka jest najlepsza pora roku na rozpoczęcie kampanii mailingowej. Okazuje się, że jesień to najlepszy okres na start. Dwadzieścia jeden procent wiadomości z przekazem reklamowym, które zostają wysłane pomiędzy wrześniem, a listopadem, zostaje otworzona. Dla porównania w ciągu całego roku średnia otwieralności maili reklamowych to 17 procent.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl