www - grywalizacja

SXC.hu / svilen001

Coraz więcej marketerów przeznacza część budżetów na płatne reklamy w mediach społecznościowych. W badaniu przeprowadzonym przez eMarketera, pytani jako najważniejsze medium reklamowe przyszłego roku wskazali Google (ROI=2,1). Następne były: Facebook (ROI=2,2), Twitter (ROI=3,0), LinkedIn (ROI=3,4), Yahoo! (ROI=4,2) i AOL (ROI=5,6). Warto zwrócić uwagę, że Facebook uzyskał wynik zaledwie o 0,1 gorszy od potentata – Google, co czyni go wyjątkowo interesującym. Przewiduje się również, że Twitter będzie szybko doganiać obydwie wyżej uplasowane firmy.Coraz większą rolę będzie też odgrywać LinkedIn, szczególnie ze względu na silne sprofilowanie tego portalu społecznościowego i ukierunkowanie go na biznes.

Z kolei portal socialmediatoday.com przewiduje dodatkowo wzrost znaczenia społeczności Pinterest i Intagram, oraz wzmocnienie marketingowej obecności na YouTube i Vine.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl