facebook - grywalizacjaReklamy na Facebooku to ciekawy sposób na zaangażowanie większej rzeszy nowych klientów w zakup usługi lub produktu danej marki. Z przebadanych przez 8th Bridge dziewięciuset firm, z których pięćset ocenionych zostało jako najbardziej wpływowe, aż siedemdziesiąt osiem procent odpowiedziało, że wykupuje reklamy na Facebooku, a odpowiedzi przeczącej udzieliło tylko 22% badanych. Reklamy na Facebooku są atrakcyjne, ponieważ platforma posiada około miliarda miesięcznie aktywnych użytkowników, z których 58% powraca na portal codziennie. Reklamy Facebookowe można personalizować pod względem demograficznym, społecznym, osobistym, dostosowywać odbiorców w dość skonkretyzowany sposób do potrzeb reklamodawców.

Facebook podaje, że z analizy około sześćdziesięciu kampanii reklamowych na portalu 49 procent reklamodawców osiągnęło conajmniej pięciokrotny lub wyższy ROI (Return On A Spend), a 70 procent reklamodawców otrzymało conajmniej trzykrotny ROI. Dzięki reklamom na Facebooku świadomość na temat marki rośnie o 31 procent, a o 98 procent wzrasta lepsze przywoływanie reklamy. W porównaniu z reklamami z mediów komercyjnych jak telewizja, radio czy czasopisma zaufanie w przekazywane informacje wynosi w przypadku Facebooka 92 procent w zestawieniu z 47 procentami.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl