dane - grywalizacja

rgbstock.com / lusi

Ostatnie badania pokazują, że istnieje coraz lepsza świadomość na temat istotności korzystania z danych przy targetowaniu klientów. Mimo tego, według badania ?The State of Always-On Marketing Study?  przeprowadzonego przez Razorfish oraz Adobe, aż siedemdziesiąt sześć procent marketerów nie potrafi korzystać z danych behawioralnych przy targetowaniu klientów. Marketerzy nie posiadają odpowiedniej wiedzy, która pomogłaby im w przetworzeniu behawioralnych danych w analizę segmentacyjną oraz targetowanie. Spośród dwudziestu czterech procent badanych którzy korzystają z danych behawioralnych, ci którzy mają adekwatną technologię i pozostałe czynniki aby pozwolić sobie na właściwe targetowanie stanowią mniej niż 1/5.

?Nie ulega wątpliwości, że marketerzy cyfrowi mają dostęp do danych behawioralnych. […] Jednak wiele firm wciąż musi mierzyć się z przełożeniem tych danych poprzez odpowiednią technologię i umiejętności w doświadczenia konsumenckie sterowane danymi,? powiedział Mark Taylor, wicedyrektor do spraw analityki w Razorfish.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl