Mimo, że grywalizacja jest systemem efektywnym i funkcjonalnym, zdarzają się przypadki, kiedy pracownik stawia opór przed byciem jego częścią. Może na przykład uważać wdrożoną punktację za bezsensowną, a zadania, które należy wykonać, by otrzymać punkty lub lepsze miejsce na tablicach wyników, za nieposiadające znaczenia. Gal Rimon, założyciel GamEffective.com i doradca do spraw zarządzania firmą, marketingu i obsługi klienta, opracował serię lekcji redukujących niechęć wobec wdrożenia rozwiązań grywalizacyjnych, których nauc…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków