facebook_no - grywalizacjaKażda firma, która posiada swój fanpage na Facebooku albo konto biznesowe na Twitterze, stara się dbać o dostarczanie regularnego kontentu na swoją stronę. Ma nadzieję, że za pomocą opublikowanych treści skłoni swoich klientów w sposób pośredni lub bezpośredni do działania zgodnego z jej oczekiwaniami, wzmocnienia relacji z klientem oraz namówienia go do zakupu.

Najnowsze badanie Kentico Software informuje jednak, że sześćdziesiąt osiem procent fanów lub followerów nigdy lub prawie nigdy nie zwraca uwagi na to, co publikują firmy, które zostały przez nich dodane do ulubionych (czyli polubione albo śledzone) w mediach społecznościowych jak Facebook, Twitter lub Instagram. Spośród tej samej grupy osób badanych zaledwie pięć procent podaje, że unieważnia polubienie lub śledzenie tych firm.

Trzydzieści dziewięć procent respondentów zaznaczyło polubienia od jednej do dziesięciu marek na samym Facebooku wyłącznie, siedem procent ? od jedenastu do dwudziestu, sześć procent ? od dwudziestu jeden do trzydziestu. Aż czterdzieści procent badanych nie zaznaczyło polubień żadnej marki.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl