shopify - grywalizacjaFirma Shopify zajmująca się udostępnianiem miejsca i narzędzi do tworzenia sklepów internetowych przeprowadziła badanie na temat społecznościowego e-commerce, by określić, które platformy społecznościowe napędzają największą sprzedaż. Shopify przeanalizowało 37 milionów wizyt społecznościowych do sklepów wynajmowanych za pośrednictwem portalu. 529 tysięcy spośród tych wizyt doprowadziło do sprzedaży w 2013 roku.

Facebook wygrał. Okazało się, że sześćdziesiąt trzy procent wizyt do sklepów Shopify zapoczątkowanych jest przez Facebook. Trzynaście procent wizyt generował Pinterest, dziesięć i pół procent ? Twitter, osiem procent ? Youtube, cztery i pół ? Reddit.

Jeśli chodzi o zamówienia, które zostały złożone za pośrednictwem mediów społecznościowych, przodował również Facebook. Średnio osiemdziesiąt pięć procent zamówień zostało zrealizowanych przy jego pomocy. Branże, które zostały zdominowane przez zamówienia za pomocą Facebooka to: fotografia (98 procent zamówień), sport i rekreacja (94 procent), produkty dla zwierząt (94 procent), biżuteria i zegarki (92 procent), ubiór (87 procent), żywność i napoje (86 procent), dom i ogród (83 procent), muzyka i filmy (80 procent).

 

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl