kurtyna - grywalizacja

rgbstock.com / mzacha

Internetowe wideo przestaje być dodatkowym elementem wzbogacającym życie ludzi na całym świecie, a zaczyna odgrywać coraz bardziej istotną jego część. Świadczą o tym aktualne statystyki ? po raz pierwszy w historii internetowego wideo odnotowano tak znaczny wzrost oglądalności kontentu wideo online. Pięćdziesiąt dwa miliardy odsłon wideokontentu w Internecie to dopiero początek rozwoju branży wideo w sieci, twierdzi comScore Video Metrix service.

W samym grudniu 2013 roku około sto osiemdziesiąt osiem milionów samych Amerykanów zasiadło przed komputerami by obejrzeć pięćdziesiąt dwa miliardy wideo umieszczonych w sieci, a oglądalność reklam wideo wyniosła trzydzieści dwa miliardy odsłon w samym ostatnim miesiącu ubiegłego roku. By porównać dane z wynikami z grudnia roku 2012 ? nieznacznie mniejsza liczba użytkowników (o około 6 milionów) zobaczyła trzydzieści osiem i siedem dziesiątych miliarda wideo online, w tym około jedenastu miliardów reklam. Te dane mówią same za siebie ? odnotowano znaczny wzrost odtworzeń filmów wideo i tendencja na rok obecny jest rosnąca. Warto zatem pomyśleć nad obecnością w strukturze filmów wideo, by rozwijać komunikację społecznościową i zostać zauważonym.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl