instagram video - grywalizacja

Popularność Instagramu zdobyta została wśród użytkowników, którzy przykładają duże znaczenie do jakości publikowanego kontentu. Okazuje się, że te posty, które są najbardziej rozpowszechniane nie dotyczą jedynie prywatnych treści, ponieważ firmy promujące swoje marki poprzez produkty lub usługi z sukcesem korzystają z Instagramu do celów reklamowych. Według nowych danych zebranych przez Unruly, czterdzieści procent spośród tysiąca najczęściej udostępnianych wideo na Instagramie z poprzedniego miesiąca pochodziła od firm znanych marek. Ponad osiemdziesiąt różnych marek, włączając Samsung, Nike, BMW, Disney, General Electric i Red Bull, znajduje się na liście tysiąca najbardziej popularnych wideo Instagramu Unruly Viral Video Chart. Najczęściej udostępnianą marką spośród Istagramowych wideo było MTV, z 84 wideo w najlepszym 1.000, przyciągając łącznie 134.110 udostępnień na Facebooku, Twitterze i w blogosferze. Kolejne miejsca zajęły NBA, Peanuts i GoPro. Łączna liczba unikalnych wideo na Instagramie udostępnionych przez Twitter to 176016, co jest odpowiednikiem 10% udostępnień z YouTube w tym samym okresie czasu. Marki i przedsiębiorstwa reklamujące się w Internecie powinny wyciągnąć odpowiednie wnioski z przedstawionych danych i rozważyć użycie Instagramu jako jednego z istotnych narzędzi reklamowych w niedalekiej przyszłości.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl