Bunchball, Badgeville i BigDoor to kluczowi gracze na światowym rynku grywalizacji.

Zapewniają swoim klientom rozwiązania informatyczne oraz usługi doradcze, wspierając klientów w integrowaniu grywalizacji z kulturą organizacyjną i realizacją biznes planu. Ich działania obejmują różne branże, takie jak np. wydawnictwa, rozrywka, handel, finanse, zdrowie, fitness i wiele innych. Wszystkich trzech graczy łączy grywalizacja, ale każdy z nich ma odmienne podejście i rozwiązania.

Big B nr 1 -Bunchball

medale- złoto

Bunchball zasłużył sobie na miano najbardziej profesjonalnego w porównaniu do dwóch pozostałych mistrzów. Wynika to głównie z faktu, że obsługuje najlepszych klientów, takich jak miedzy innymi: Salesforce.com, Microsoft, Adobe czy IBM. Rekomendacja z takich firm mówi sama za siebie i w znacznym stopniu wpłynęła na pozycję i wizerunek Bunchball na rynku. Ludzie, stojący za tym graczem faktycznie kochają grywalizację i głęboko wierzą, że zaprojektowane przez nich aplikacje zmieniają ludzkie zycie na lepsze, dają im spersonalizowane wyzwania, możliwości konkurowania indywidualnie i zespołowo, przy jednoczesnym rozbudzaniu potrzeby współpracy. Platformy te wykorzystują ogromną siłę mediów społecznościowych i wykorzystują standardowe mechanizmy growe, takie jak punkty, odznaki i pętle zaangażowania.

Big B nr 2 – Badgevillemedale - srebro

Badgeville uważany jest za głównego konkurenta dla Bunchball. Swój sukces opiera głownie na Social Reward Analytics Platform ? platformie, która pozwala na nagradzanie swoich fanów już na samym początku ?gry?, co stało się ogromną zachętą do samego rejestrowania się na platformie i pozwoliło na szybkie zdobycie masy unikalnych użytkowników. Badgeville zajmuje się głównie kierowaniem użytkowników na strony internetowe swoich partnerów poprzez różne sposoby nagradzania, a użytkownicy mogą wchodzić w różnego typu reakcje z firmą. Ich partnerami są między innymi: Oracle, Klout, Microsoft czy IBM.

Big B nr 3 – BigDoor

BigDoor jest postrzegany jako gracz niosący nowe rozwiązania dla firm i ludzi.medale- bra?z

Platforma BigDoor wykorzystuje biblioteki open source, dzięki czemu klienci mogą dostosować platformę grywalizacja do swoich własnych potrzeb. Ta funkcjonalność wymaga od klientów administratora, który dostosowuje zadania i obsługuje na bieżąco wyzwania. Do automatycznej obsługi wyzwań BigDoor opracował dwie implementacje, które mogą być błyskawicznie zainstalowane i gotowe do użytku w ciągu ok. 5 minut.

Ludzie, którzy stoja za tym graczem wychodzą z założenia, że ze względu na fakt, że grywalizacja jest czymś nowym i dla wielu jeszcze niezrozumiałym, jej użycie/ dostęp do niej powinien być wygodny, jak najprostszy i umożliwić klientowi szybkie przekonanie się do słuszności wyboru grywalizacji. Dlatego między innymi gracz ten ma również najtańszy model biznesowy w porównaniu z dwoma pozostałymi ?B?.

Do grona jego klientów należą miedzy innymi: Dell, Nickelodeon oraz mlb.com.

 

 

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl