reklama - grywalizacja

SXC.hu / cafe-ole

Jeśli jeszcze nie wiecie, jak zainwestować fundusze przeznaczone przez waszą firmę na reklamę, być może najnowsze statystyki będą dla was wystarczającą podpowiedzią. Według najnowszych danych zebranych przez comScore Video Metrix, w samym styczniu tego roku ponad sto osiemdziesiąt trzy miliony Amerykanów obejrzało prawie czterdzieści dziewięć miliardów wideo zamieszczonych w sieci i dostępnych online. Liczba reklam wideo zamieszczonych w Internecie obejrzanych w pierwszym miesiącu 2014 wynosiła niecałe dwadzieścia siedem miliardów.

Oglądalność reklam wideo stale rośnie. Dla porównania, bardzo podobna liczba użytkowników Internetu obejrzała aż pięciokrotnie mniej, bo jedynie trzydzieści sześć miliardów wideokontentu w styczniu 2013 roku, a liczba reklam wideo online osiągnęła wówczas oglądalność wynoszącą ponad dziewięć miliardów (co stanowi również wartość mniejszą pięciokrotnie od tegorocznej).

Wzrost oglądalności wideokontentu z roku 2013 na 2014 wyniósł aż trzydzieści cztery i pół procent, a wzrost oglądalności reklam wideo z tego samego okresu czasu wyniósł aż 195,6 procent.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl