e-commerce - grywalizacja

rgbstock.com / woodsy

ShopVisible opublikował najnowszy raport dotyczący szczegółów sprzedaży i rynku e-commerce w 2013 roku. W doniesieniach raportu podsumowano, że w minionym roku dwa do siedmiu procent całkowitej sprzedaży online uzyskano przy pomocy CSE.

CSE to skrót od ?collaborative search engines?, czyli wyszukiwarek internetowych współpracujących ze sobą. Najbardziej popularnymi wyszurkiwarkami CSE według ShopVisible były kolejno: na pierwszym miejscu Google Shopping, następnie Nextag, PriceGrabber, Amazon Product Ads oraz Shopping.com.

ShopVisible zwrócił uwagę na zjawisko, które istotność pomijana jest przez wielu sprzedawców – na doniosłość właściwej optymalizacji stron e-commerce. ?Sprzedawcy internetowi kontynuują wykorzystywanie tradycyjnych metod reklamowych (online i offline) po to, aby zwiększyć wejścia na ich strony, jednak ostatnie aktualizacje w kwestiach związanych z wyszukiwarkami internetowymi stawiają sprawę jasno: posiadanie stron które są dobrze zoptymailzowane i regularnie aktualizowane nowym kontentem będą zbierać najlepsze notowania w naturalnych listach wyszukiwań.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl